3 maj 2008

Post festum

Nu har jag framfört alla de planerade föreställningarna på Teater Tribunalen och det känns tomt. Jag hade gärna fortsatt. Jag visste inte att mottagandet skulle vara så gott. Faktum är att vi var beredda på att få några riktiga käftsmällar. Dessa uteblev. För Teater Tribunalens vidkommande så bör vi nog fundera på om vi riskerar att bli ihjälkramade. I så fall kanske vi ska byta strategi. Hursom haver, kära kamrater, kom och besök teatern på Hornsgatan i Stockholm nu under de två första majveckorna och ta del av festivalen som i år uppmärksammar att det är 40 år sedan den stora revolten som bland andra paroller hade FANTASIN TILL MAKTEN och VAR REALIST: KRÄV DET OMÖJLIGA! Jag har bestämt mig att fortsätta bloggen även om det inte blir mer offentlig schamanism på ett tag. Det var en fin 1:a maj och därför vill jag vårda den kampglada energin med ömhet och kärlek. Stora uppgifter väntar. Och i september, älskade kamrater, har vi premiär på Marx/Engels underbara Kommunistiska manifestet.
Kramar och kamphälsningar
Jan

1 kommentar:

Anonym sa...

Högt ärade Jan, tack för allt!